Een ander feestje...

4 november 2018 - Leerdam, Nederland

Wat een mooie dagen heb ik mogen beleven sinds mijn verlof is ingegaan. En wat leuk om al die reacties te lezen die jullie op mijn site plaatsen! Nog maar een paar dagen en dan vertrek ik. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen intens heb beleefd, mede omdat ik geniet van alle momenten met familie en vrienden. Doe ik dit nu meer, omdat ik een tijd weg ga? Ik denk het wel.Zo ben ik een dag met mijn broer op de vrachtwagen mee geweest. Dat was een leuke dag. Mooie rit en mooie gesprekken, dank broer! Ik heb met vriendinnen afgesproken, ben lekker uit eten geweest en lekker veel gekletst. Vorig weekend (27/28 oktober) had mijn schoonzus  grote plannen (later bleek zij niet de enige te zijn). Zaterdag middag vertrokken wij naar Kaatsheuvel, mijn schoonzus reed omdat ik totaal van niets wist. Zaterdagavond (nacht van de nacht) maakten wij een wandeling met een groep in het bos bij Loon op Zand begeleid door een vrijwilliger. Wat een prachtige ervaring! We hebben heel veel sterren mogen zien, rust ervaren en de maan op zien komen! We hadden een heerlijke overnachting in een leuk hotel en zondagochtend zijn we bij daglicht nog een wandeling in het bos gaan maken. Daarna hebben we heerlijk geluncht en zijn we aan de terugweg begonnen. Een luxe, want mijn schoonzus reed. Mijn moeder was donderdag 60 geworden en dat werd gevierd op zondag bij hen thuis. Nog in de auto kreeg ik van mijn schoonzus een heel mooi boekje met foto's en lieve teksten van mijn familie daarin. We stapten uit de auto, waar we werden opgewacht door mijn moeder en neefje. We liepen met elkaar naar het huis van mijn ouders en daar zag ik op de schuur een groot spandoek hangen met de tekst: "Amanda welkom op je uitzwaai feestje. Op naar Thailand". Totaal verrast kwamen bij mij de tranen en zei ik: "volgens mij is dit een heel ander feestje dan ik had verwacht".  We liepen verder en daar zag ik mijn familie, vrienden en collega's staan. Wat een blijdschap en warm gevoel overkwam mij toen!        Wat later in de middag toen ik weer wat tot rust was gekomen, verscheen ook het koor Non Solus met ballonnen en kaarten. Wat een heerlijke middag heb ik gehad, zo fijn om omringd te worden door zoveel lieve mensen! Nog niet eerder in mijn leven ben ik zo verrast. Een geweldige organisatie, want ik heb echt niets door gehad! Complimenten aan mijn ouders en allen die geholpen hebben!!!Afgelopen week wat rustiger gehad en lekker mijn huis schoon gemaakt. Mijn visum voor Vietnam binnen gekregen en nog nagenieten van het uitzwaai feestje.           De komende dagen ga ik nog fijn met familie doorbrengen, morgen mijn backpack inpakken en dan zal ik dinsdag om 17:15 vertrekken vanaf Schiphol. Het volgende verhaal dat ik zal schrijven zal vanuit een warmer land zijn, ik kijk er nu al naar uit! Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de mooie kaarten, leuke cadeautjes, lieve woorden en gebeden. Ik voel me verwarmd en gesterkt door jullie.Tot snel!

1. Hans de Jong:
    4 november 2018
    Onze verassing met ons gezin is goed overgekomen marielle was de gangmaker nog bedankt hiervoor .
    Verder is het prima gegaan boven verwachting zelfs en je bent goed uitgerust de laatste veertien dagen volgende week is het zover en met de zegen van de pastoor ga je het avontuur aan gr.pa
  2. J. Dijksman:
    4 november 2018
    Het ga je goed...God gaat met je.die mag je altijd als gezelschap. ervaren. Gr janny d
  3. Carina en Rob:
    4 november 2018
    Dit moet je goed onthouden! Zoveel mensen, die jou na staan.
    Ook wij wensen je een fijne tijd toe.
    We zien met belangstelling jouw eerste ervaringen tegemoet.
    Goede reis lieve Amanda!
  4. Alie:
    4 november 2018
    Het is bijna zover Aman. Nog 2 nachten slapen.
  5. Tante Jeanne:
    4 november 2018
    Bedank voor je leuke bericht en succes met alles gr. TanteJeanne
  6. Claudia van Wijnen:
    4 november 2018
    Leuk zeg!! Lekker gaan genieten!!
  7. Will De fouw:
    4 november 2018
    Terecht verdient meis!!!! Zo zie je maar hoe geliefd je bent♡♡♡ nog 2 n8jes ..... ik wens je een goede reis en ga lkr genieten van alles. Dikke knuf
  8. Jenne en Alie Bootsma:
    4 november 2018
    Wat mooi beschreven hoe je de afgelopen periode beleefd hebt.
    Nu is het echt aftellen, Amanda...ga genieten!!
  9. Bep Schreurs-Lausberg.:
    Lieve Amanda,
    De "aftrap" is nu heel dichtbij!! Ik wens je nogmaals een prachtige reis, geniet met volle teugen en kom weer behouden thuis. We wachten op je!
    Liefs van Bep Schreurs
  10. Monica:
    5 november 2018
    Geniet met volle teugen van jou backpackavontuur.Veel plezier en gezond weer terug.Liefs van ons.😗
  11. Leny Bijlsma:
    5 november 2018
    Amanda ga genieten van je droomreis.
    Ga heel veel moois zien genieten van andere culturen en andere mensen.
    Heel veel geluk op deze reis.
  12. Nienke:
    Nog 1 nachtje.....!
    Dan gaat jou droomreis beginnen
    Geniet lieve aman!
    Ga je zeker missen, maar kijk uit naar je reisverslagen!!
    Doe voorzichtig!!
    Dikke knuffel xx
  13. Alie:
    6 november 2018
    Lieve Aman, vandaag is het zover. 3 maanden backpacken. Een droom komt uit. Ik wend je een hele fijne tijd en vooral genieten. Ga je wel missen. Veel liefs Alie XXX
  14. Kees en José:
    6 november 2018
    Nog een paar uurtjes en dan is het zover.
    Wellicht lees je dit pas als je al onderweg bent 😊
    Geniet van alle nieuwe indrukken, ervaringen en ontmoetingen!
    Je komt ongetwijfeld met veel extra bagage terug. Figuurlijk dan 😁
  15. Mona:
    Hoi Amanda!
    Geniet met volle teugen van je reis.
    Ik hoop dat je heel veel moois op je pad zult treffen; mensen, eten, cultuur, architectuur en natuur. Spaar je avonturen, je herinneringen op, leg ze vast en houd ze bij je in je gedachten!
  16. Janneke borghouts:
    Lieve Amanda
    Ik reis drie maanden in gedachten met je mee 😉
    Je begint in het land van de glimlach.
    Geniet van elk moment en iedere ervaring en wees jezelf zodat je ook dat gedeelte van de wereld op kunt vrolijken.
  17. Riet:
    10 november 2018
    Hoi Amanda! Wat heb je een mooie aanvliegroute naar de jouw backpack-avontuur gehad! Dat moet je heel goed gedaan hebben....
    En nu in Thailand! Leuk om te lezen van de fietstocht. Wij hebben dezelfde bij Co van Kessel gedaan. Je kan je weg al aardig vinden in Bangkok, lees ik wel, knap hoor. We wensen je een mooie tijd.