Kriebels

16 oktober 2018 - Leerdam, Nederland

Ja... Kriebels...

Ik voel ze nu sterker. Kriebels van spanning, maar ook van verlangen om aan mijn reis te beginnen.

En dit is mijn eerste blog!! Leuk dat je op deze manier op de hoogte blijft van mijn belevenissen. Weet je wat ook leuk is? Je kan ook een reactie plaatsen 😉

6 november zal ik voor 3 maanden naar zuid oost Azië reizen. In de planning: Thailand, Laos, Vietnam en als ik tijd over heb Cambodja. 6 november vlieg ik Nederland uit en zal 7 november in de ochtend aankomen in Bangkok.

Voornemen deze reis: beleven. Geen haast, geen lijst afwerken en geen moeten. Er zijn!!

Zo'n beetje 10 maanden ben ik al met voorbereidingen bezig. Dat is niets vergeleken met de 10 jaar dat ik dit al in mijn hoofd heb om te gaan doen. En nu is het dan eindelijk zo ver! Nog een paar laatste dingen te regelen, een paar dagen werken en dan de laatste dagen door brengen met familie en vrienden. En dan Lā Kon oftewel Tot Ziens.

1. J. Dijksman:
    21 oktober 2018
    Wat leuk.dat je dit doet...kunnen we idd kontakten...heel veel plezier...we spreken elkaar nog zoals afgesproken..
  2. Eefke:
    21 oktober 2018
    Geweldig Amanda, wat een mooie reis gaat dat worden. Veel succes met de laatste voorbereidingen! Ik ga je volgen 😘!
  3. Jenne en Alie Bootsma:
    21 oktober 2018
    Wij gaan je ook heel graag volgen...
  4. Mireille:
    Veel plezier Amanda😊
  5. Riet:
    21 oktober 2018
    Hoi Amanda, goede reis! Ik gedachten reis ik met je mee. Geweldig dat je dit aangaat. Heb 't goed! Riet
  6. Kees en José:
    21 oktober 2018
    Natuurlijk zijn we benieuwd naar je belevenissen van 🤗
    Ik heb de laatste tijd al best wat foto's gezien uit die landen, maar dit ging altijd over bierbrouwerijen 😉
    Bij de fabrieken van Heineken in deze landen kan je verlichting enz. tegenkomen uit Nederland.
    Wij wensen je veel plezier toe met de laatste voorbereidingen.
    Mochten je e-boeken allemaal uit zijn kunnen we altijd nog nieuwe naar je mailen 😁
  7. Renske:
    21 oktober 2018
    Yeeeehhhh, bijna is het zover!!
    Spannend, stoer, heerlijk en super leuk!
    Beleven.... Ja! Mooi!
    De wereld ligt aan je voeten 😍
  8. Monica:
    21 oktober 2018
    Wat leuk Amanda, we gaan je volgen....superleuk..😍
  9. Bep Schreurs-Lausberg.:
    Lieve Amanda,
    Wat zal ik je missen!! Maar ik wens je een superreis!!! Geniet er van en kom weer heelhuids en voldaan terug. Een dikke knuf van Bep.
  10. Rob Meijer:
    Hoi Amanda,
    Geweldig, het gaat gebeuren. We gaan je zeker volgen. Heel veel plezier.
    Liefs Rob en Babs
  11. Carina en Rob:
    Hoi Amanda,
    We missen je nu al, maar gunnen je van harte dit avontuur! We volgen je met belangstelling.
    Liefs van Carina en Rob
  12. Bianca:
    22 oktober 2018
    Hey stoer nichtje! Superleuk om je op deze manier te kunnen volgen! Het is bijna zover, jouw reis. Geniet van elke seconde! Ben ook apetrots op je😘
  13. Agneta en Karel:
    23 oktober 2018
    We gaan je met plezier volgen.
    Geniet ervan.
  14. Laura vink:
    23 oktober 2018
    Heel veel plezier en genieten van wat er op je pad komt. Stoer van je om dan echt je droom nu te laten uitkomen
  15. Claudia van Wijnen:
    23 oktober 2018
    Super wat je gaat doen!! Geniet ervan !!
  16. Tante Jeanne:
    23 oktober 2018
    Lieve Amanda wat leuk dat we je kunnen volgen bij deze bijzondere reis wel spannend voor je lieve groet van tante Jeanne
  17. Reina van Barneveld:
    25 oktober 2018
    Lieve Amanda, geniet van al je voorbereidingen! 😙
  18. Nienke:
    28 oktober 2018
    Lieve Aman,

Fantastisch dat je droom waar gaat worden!
    Ik ga je zeker volgen!!
    Geniet nog even van de laatste paar dagen in Nederland!
    We spreken gauw!
    Liefs ❣
  19. Wim en Corrie:
    29 oktober 2018
    Ha die Amanda,

Ben je al bijgekomen van de verrassing gisteren?
    Het gaat er nu echt van komen.
    Heel leuk , en wat mooi dat je zegt : er ZIJN, niets moeten.
    We gaan je volgen en wensen je heel veel plezier en mooie ervaringen
  20. Will De fouw:
    Geweldig wat stoer!!! Suc6
  21. Maureen:
    Heel veel plezier,
    en vooral lekker gaan genieten!!!

Lieve groetjes
  22. Alie:
    Nog 1 week Aman. Spannend hoor.XX
  23. Arina De Leeuw:
    30 oktober 2018
    Heeel veel plezier in de reis waar je al zolang naar uitkijkt!
    Spannend hoor, maar heel veel succes
    Xx
  24. Nel:
    31 oktober 2018
    Lieve amanda
    Nog een paar dagen en dan gaat jouw droomreis eindelijk beginnen heeel veel plezier en ga er vooral van genieten
    We zijn trots op jouw
    Veel liefs ma en pa
  25. Esther van der Wee:
    3 november 2018
    Lieve aman,
    Het is nu bijna zover! Geniet en doe voorzichtig! Koester elke herinnering die je maakt! We gaan je missen!
    Dikke kus Esther en Roy